Ruilen & retourneren
RETOURNEREN
FunghiClear™ staat voor service en kwaliteit. Het kan ondanks onze inspanningen gebeuren dat een product niet voldoet aan je verwachtingen. Je kunt bij FunghiClear™ gemakkelijk retourneren. Het retourneren van producten is tot dertig dagen na aankoop mogelijk, mits het product ongebruikt en onbeschadigd is. Aan het retourneren zijn kosten verbonden.
Hoe stuur je producten retour:
- Stuur een e-mail met daarin opgave van reden retour naar contact@funghiclear.nl.
- Als wij de mail hebben ontvangen, wordt er een retourformulier aangemaakt.
- Heb je het retourformulier ontvangen, dan kun je de artikelen met het ingevulde retourformulier in een pakketje stoppen (goed afsluiten!) en dit afgeven bij een DPD servicepunt. Je ontvangt bij het DPD servicepunt een afgiftebewijs dat je goed moet bewaren. Dit is jouw bewijs dat je het retourpakket hebt ingeleverd.
- Wil je je producten op een andere wijze retourneren? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
POSTADRES
Het is ook mogelijk om producten terug te sturen via de via de reguliere post. De kosten hiervan zijn in dit geval wel voor eigen rekening.
FunghiClear™ fulfilment center:
RG Rocket Fulfilment
Ter attentie van FunghiClear™
RETOURVOORWAARDEN
Voor het retourneren van internetbestellingen gelden de volgende voorwaarden:
- Binnen dertig dagen na ontvangst van de bestelling moet de retour worden opgestuurd.
- Je kunt ook binnen dertig dagen gebruik maken van het herroepingsrecht door ons een verklaring te sturen dat je van de koop wil afzien.
- Het artikel is compleet, niet gebruikt, gedragen of beschadigd.
- Indien het artikel aantoonbaar gebruikt is, dan is de berekende waardevermindering voor rekening van de klant.
- De originele verpakking zit nog onbeschadigd om het artikel het artikel.
RUILEN
Wil je een product ruilen? Volg in dat geval de retourprocedure en plaats een nieuwe order voor de nieuwe producten die je wenst te ontvangen. Eenvoudig en snel!
TERUGBETALING
Bij een retour wordt het bedrag binnen maximaal tien werkdagen, na verwerking van de retour, teruggestort op de rekening (of creditcard) waarmee je hebt betaald. Als je hebt gekozen voor Klarna worden de retouren in mindering gebracht op de factuur.
Wij mogen wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat de producten zijn geretourneerd.
Let op: betaalde verzendkosten worden niet vergoed!
KLACHTEN OVER ARTIKELEN
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen twee maanden te melden bij onze klantenservice. Heb je een andere klacht, meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice.
Je kunt je klacht per e-mail (contact@funghiclear.nl) of per reguliere post indienen.
Je klacht zal binnen maximaal vijf werkdagen worden behandeld. We sturen je hier per e-mail of per brief een bevestiging van.